vartotoju zinomumo tyrimai
Vartojimo ir žinomumo tyrimai

Vartojimo ir žinomumo tyrimai

Usage and awareness (U & A)

Vartojimo ir žinomumo tyrimas (usage and awareness) - tai išsamus vartotojų įpročių, vartotojiškos elgsenos bei nuostatų rinkoje esančių prekių ženklų atžvilgiu tyrimas, vartotojų lojalumo atskiriems produktams analizė.

Tai išsami studija, skirianti daug dėmesio kasdieninei tikslinės grupės vartotojiškai elgsenai, atskirų prekių ženklų žinomumui, lojalumui prekių ženklams, pasirinkimo procesui ir pan.

Jeigu produkto įvedimo tyrimai orientuoti į vartotojo sudominimo, dėmesio patraukimo aspektus, tai U&A pateikia įžvalgas, kaip formuoti ilgalaikį produkto-vartotojo santykį, kokiais sprendimais ir priemonėmis patraukti nevartotojus.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: info@spinter.lt

Vartojimo ir žinomumo tyrimai

Usage and awareness (U & A)

Vartojimo ir žinomumo tyrimas (usage and awareness) - tai išsamus vartotojų įpročių, vartotojiškos elgsenos bei nuostatų rinkoje esančių prekių ženklų atžvilgiu tyrimas, vartotojų lojalumo atskiriems produktams analizė.

Tai išsami studija, skirianti daug dėmesio kasdieninei tikslinės grupės vartotojiškai elgsenai, atskirų prekių ženklų žinomumui, lojalumui prekių ženklams, pasirinkimo procesui ir pan.

Jeigu produkto įvedimo tyrimai orientuoti į vartotojo sudominimo, dėmesio patraukimo aspektus, tai U&A pateikia įžvalgas, kaip formuoti ilgalaikį produkto-vartotojo santykį, kokiais sprendimais ir priemonėmis patraukti nevartotojus.

Dėl platesnės informacijos kreipkitės: info@spinter.lt

Mūsų interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą bei jo tobulinimą, todėl būtinieji slapukai (techniniai, funkciniai bei analitiniai) yra įdiegiami automatiškai. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su tikslinių slapukų įdiegimu ir naudojimu. Daugiau informacijos - slapukų politikoje. SUTINKU